.. i still haven't decide

Publicerat i: frida.
Datum: 2013-01-19
Klockan: 22:30:00

vinst idag igen, en 67slagning skadade inte.. :)
dessutom bowlade jag bra och fick dessutom betalt för det.
har lika många tomrutor som förra helgen men gör 150 kägelpoäng mer, det är sjukt.
tycker inte att jag bowlade mycket bättre idag än förra helgen, men så är det.
någon gång släpper det ju :)

skåne imorgon i 8 dagar..
jag ser fram emot det massor samtidigt som jag får lika mycket ångest varje gång..
känner mig sjukt stressad när jag ska ner, bara massa måsten hela tiden typ.
känner mig dum om jag inte träffar den och den och den och den,
känner mig om jag inte åker dit och dit och dit och dit.

egentligen vill jag bara leva i hallen..
jobba, jobba, jobba & träna & sen krypa ner i soffan hos möller och bara göra.. ingenting.
jag känner mig som världens sämsta vän.

sen känner jag mig som världens sämsta sambo som lämnar lägenheten i ett jättakaos
som johan måste gå i en hel vecka till innan vi kan göra något tillsammans..

aaah, idag har varit en tung kväll.
jag går och nannar istället.
the pain is not easy,
i miss you so much.
i pray you are happy,
and finally at peace.

Kommentarer
Skrivit av: Christel

inga måsten, gör precis det du känner för, dom som är dina riktiga vänner förstår om du inte varje gång träffar dom <3 kram <3

Blogg:
Datum: 2013-01-20 Klockan: 09:49:49


Vad har du att säga? :)

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress:


Länk:


Vad hade du på hjärtat?