.. i hope you see it's you.

Publicerat i: frida.
Datum: 2013-01-15
Klockan: 22:35:00

nu har jag haft paus tillräckligt länge från bloggen,
jag trodde att jag hade växt ifrån det och inte skulle behöva skriva av mig.
tji fick jag..

bowlingen är inte mycket att prata om,
vi är bättre än de andra lagen i serien och jag längtar efter kvalet. mot elitserien!
individuellt tränar jag mer än någonsin här i vimmerby och min plan håller änsålänge.

på tal om vimmerby har vi nu flyttat hit allt från nässjö efter ex antal lass. suck.
jag hoppas inte att johan hittar något hus han vill ha den närmsta tiden,
för jag orkar inte en flytt till! även om jag ser fram emot en framtid med honom.
det är en del kvar att pyssla med i lägenheten, men det löser vi snart. :)
den där sambogrejen kanske passar mig också efter ett tag, jag ska bara vänja mig.
som vanligt funderar jag alldeles för mycket.
men jag trivs här, i vimmerby, med mitt älskade hjärta och hans kompisar :)
bowlinghallen är som vanligt min trygghet, där trivs jag.

mamma är förflyttad till boende nummer 2 och vi väntar på nästa besked.
ibland undrar jag vad de egentligen får betalt för, myndigheter..
jag slits mellan 1 & 2 hela tiden.
jag mådde som bäst under det året jag inte brydde mig alls,
när hon inte fanns i min värld.
men samtidigt vill jag inte att han ska få vinna,
han har förstört så mycket redan. jag vet att hon inte vill det heller.
en del av mig vill tro att hon vill ha tillbaka så mycket som möjligt av det gamla.
även om jag vet att hon har valt, för längesen, flera gånger.
aaaaaaaaaah.
you are my guiding star,
you are my inspiration,
you are the answer to all my dreams.
johan, jag älskar dig. <3

Kommentarer
Skrivit av: Sara

Vad är det som har hänt med din mamma? Sköt om dig :)

Blogg:
Datum: 2013-01-16 Klockan: 11:55:33
Skrivit av: R

Du är stark frida <3 ta hand om dig och tänkt på ditt allra bästa. Jag vet att det finns en fin ängel som sitter där upp och sneglar ner på dig och bara vill att du ska få må bra och vara lycklig! Det är vad du förtjänar! Ta hand om dig!!

Blogg:
Datum: 2013-01-17 Klockan: 23:41:06


Vad har du att säga? :)

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress:


Länk:


Vad hade du på hjärtat?