someday, someone will walk into..

Publicerat i: frida.
Datum: 2012-10-12
Klockan: 11:03:18

säsongen rullar på, obesegrade efter 4 matcher..
har även stänkt dit en match på 64, love it!
kommer troligtvis missa matchen imorgon, det känns jättekonstigt..
men jag tror att mina söta tjejer kommer lösa det alldeles utmärkt. :)
jag ser fram emot dubbelborta i örebro och motala nästa helg. :D

cyklade och trillade i en nerförsbacke i veckan,
slog huvudet mot trottoaren och åkte på en hjärnskakning..
det går bra nu.. har fått en ny erfarenhet, vila. sinnessjukt uttråkad.

är oerhört tacksam för världens bästa pojkvän och fina vänner som ställer upp. <3

imorgon blir det en resa till skåne, efterlängtat! och johan ska följa med också..
det enda jobbiga är väl att jag ska ta mig i kragen
och hälsa på mamma en sväng i skånes fagerhult.
resten av tiden ska jag försöka klämma in så många fina vänner som möjligt..
kan inte bli så mycket bättre, mer än att jag hade önskat att det var fler dagar.
the love and understanding you have
is something I have never felt in
my entire life.

Kommentarer
Skrivit av: Jocke

Skönt att det flyter på för dig! Ha en riktig God Jul. En av de "Röda"

Blogg:
Datum: 2012-12-14 Klockan: 22:40:03


Vad har du att säga? :)

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress:


Länk:


Vad hade du på hjärtat?