tomt.

Publicerat i: frida.
Datum: 2012-03-06
Klockan: 00:56:36

ingenting är roligt längre, 
det är inte ens roligt att bowla längre. 
det spelar ingen roll när du ändå inte ringer på fredagar för att önska lycka till eller ringer 
på söndagar för att fråga hur det har gått. 
det är inte roligt med nytt jobb när jag inte får berätta om allt för dig.
det är inte roligt att ordna i lägenheten när du ändå inte kan hälsa på. 
det är inte roligt att shoppa när jag inte kan köpa kläder åt dig längre.

de gånger jag bara legat kvar i sängen och inte kunnat resa mig,,
de gånger jag fallit ihop på golvet i mitt rum och tårarna bara sprutat,
de alla gånger jag har drömt om den där fredagen, men att jag ser din bil först och inte likbilen,
de alla gånger jag vaknar av ditt hjärtliga skratt.

de alla gånger jag ljugit för alla som frågat hur jag mår,
fixat ett leende och sagt att allt är bra, när det egentligen är skit,
de alla gånger jag har slagit ditt nummer,
bara för att höra en dålig vits som jag har hört 1000 gånger,
de gånger som jag tagit upp ett klädesplagg från din låda och luktat på.
de alla gånger jag önskat att du ska komma tillbaka,

efter alla dessa gånger ställer jag mig fortfarande frågan, "hur ska jag klara mig utan dig?"

det är orättvist att änglarna har fått världens bästa sällskap när det är jag som behöver dig.

pappa, kom tillbaka. jag saknar dig mer än någonsin. du är mitt allt.
Y Y Y

Kommentarer


Vad har du att säga? :)

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress:


Länk:


Vad hade du på hjärtat?