fullplanerad.

Publicerat i: frida.
Datum: 2011-11-25
Klockan: 23:37:26

nu gäller det att planeringen är på topp om det här ska gå ihop. :)

* nästa vecka blir det väla med elin för att leta bikini, vilket är ett projekt i sig..
håll en tumme att jag lyckas.

* ska åka till nässjö för att kika på lägenheten jag är erbjuden,
har världens bästa smakråd med mig, elin. :)
håll en tumme för att den är fin. :)

kronologisk ordning..
fixa inför resan, liga, supersix malmö, julbord med släkten,
sluta på jobb, julbord med jobb, junior masters ängelholm,
linn kommer hit för mys/bowling/partyhelg, THAILAND,
Stockholm, sen blir det flytt 7-8/1 om jag tar lägenheten,
NYTT JOBB 9/1. :)

det kan bli bra det här, håll en tumme.
tjillevipp!

Kommentarer
Skrivit av: linn.

det ska bli myyys!

Blogg: http://dontlosetouch.blogg.se/
Datum: 2011-11-26 Klockan: 07:41:06



Vad har du att säga? :)

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress:


Länk:


Vad hade du på hjärtat?