efter regn kommer solsken.

Publicerat i: frida.
Datum: 2011-11-29
Klockan: 23:40:24

har åkt på en förkylning, eller jag kommer göra iaf..
men det är bättre nu för sen har jag inte tid. :)

nässjö med hjärteelin imorgon för att titta på lägenheten, håll en tumme.

planerar flytten för fullt, jag har världens bästa vänner som ställer upp.
nu ska det skrapas ihop lite folk som kan packa in i lastbil i höganäs
och folk i nässjö. men det löser sig. :)
det värsta är löst iaf, någon som kör sakerna till nässjö, sjukt skönt.

fick handlat mina bikinsar igår också, sjuk ångest för kostnaden..
men det är väl investerade pengar, jag inbillar mig det iaf.

besökte dessutom väla för första gången på myyycket länge.
gillar inte när det har blivit så sjukt stort, det förlorar lite av sin charm. :/
dock glad för att Axel Larsson, by Bylanders, har öppnat.. Världens bästa skoaffär!

jag ser fram emot resan, sjuuukt skönt ska det bli..
med världens bästa sällskap också, vad kan gå fel?
du har förlorat,
glöm allt det där jag sa,
nu ställer jag tiden på noll,
du har förlorat.

Kommentarer
Skrivit av: Sandra Pettersson

Lille Frida tycker du att du behöver fler par skor ;) hur många lådor med skor hade du inte nu igen ;)<3

Blogg:
Datum: 2011-11-30 Klockan: 07:59:36


Vad har du att säga? :)

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress:


Länk:


Vad hade du på hjärtat?